Skip to content

KKK

Flowbird on lihtne parkimisteenus, mis võimaldab sõidukijuhtidel maksta parkimise eest kasutades oma mobiiltelefoni või arvutit.

Parkimise menetlejad, kasutavad mobiilseadmed, millega vaatavad läbi kehtivad parkimistehingud. Kasutaja ei pea trükkima parkimispiletit parkimise eest maksmise tõestamiseks, kuid soovi korral on võimalus oma tehingud välja trükkida veebisaidi kaudu My.flowbirdapp.com kus näete ka kõiki enda teostatud tehinguid.

Jah, saate kasutada oma kontot, et maksta parkimise eest Flowbird äpi kaudu kõikjal. Teie Flowbird kontot saab kasutada kõikides asukohtades, kus Flowbird teenus on kasutusel.

Ost ja maksmine

Jah, sinu Flowbirdi kontolt tehtud maksed on väga turvalised. Flowbird maksesüsteem on sertifitseeritud Maksekaartide tööstuse standardite kohaselt (PCI-DSS)

Registreerimine Flowbird kasutajaks on tasuta.

Lihtsalt looge oma konto My.flowbirdapp.com  või Google Play poes (Android) või Apple iOS (iPhone) rakenduste kaudu.

Sisestage sõiduki number, millega soovite parkida.

Esimese Flowbird tehingu ajal peate sisestama oma Deebet/krediitkaardi andmed, mis on salvestatakse turvaliselt, et järgmistel kordadel ei peaks seda uuesti sisestama. Kui valite ja ostate parkimispileti Flowbird ' iga, maksate Parkimisteenuse operaatori (eraoperaator, kohalik asutus, Ülikool, haigla jne) poolt parkimise eest parkimistasu, millele lisandub täiendav teenustasu, et saaksite kasutada Flowbird teenust oma parkimise ostmiseks. Teile teatatakse kogu parkimistehingu summa enne makse kinnitamist ja tasulise parkimise algust.

Konto haldus

Esmasel registreerimisel peate esitama sõiduki registreerimise numbri, millega kavatsete parkida. Hilisemas etapis saate lisada/registreerida teisi sõidukeid oma kontole lehe ’minu konto’ kaudu või järgmise parkimistehingu sooritamisel.

Jah, saate veebist, oma konto lehelt, oma isiklikke andmeid muuta. Kodulehel My.flowbird.com

Kehtivad tehingud ei ole ajaloo lehel loetletud, need asuvad kehtivate tehingute lehel. Teie Viimane tehing kuvatakse pärast parkimise lõppemist ajaloo lehel.

Kui olete valinud oma Flowbird kontol meeldetuletuse tekstsõnumite saatmise, rakendatakse neid automaatselt, kui teie parkimistehing on tehtud. Meeldetuletuse tekstsõnumite saatmise vältimiseks peate oma seadme sätetes muutma valikute valikut.

Konto registreerimisel veenduge, et kõik nõutavad väljad oleksid õigesti sisestatud. Kui see ei lahenda probleeme, siis võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, täites ja esitades selle vormi.

Kui sisestatav telefoninumber või meiliaadress ei ole vigane, tähendab see, et see number või aadress on tõenäoliselt juba registreeritud mõnele muule olemasolevale kontole.

Kui olete juba loonud samade andmetega konto, peate oma andmeid muutma või kustutama vana konto.

Kui teil esineb endiselt raskusi, siis võtke ühendust meie klienditoega, täites ja esitades selle vormi.

ah, saate kustutada oma konto ja üksikasjad. Palun võtke ühendust meie klienditoe meeskonnaga, täites ja esitades selle vormi.

Minu konto on blokeeritud pärast 3 katset vale PIN/parooli kasutamist.

Pärast 3 ebaõnnestunud katset, siis konto blokeeritakse. Sel juhul saate oma PIN/parooli lähtestada, kasutades selleks "unustasin PIN-koodi või parooli" kaudu.

Jah! Flowbird äpi saab alla laadida erinevate versioonide Apple (IOS) poe ja Google (Android) Playstore kaudu. Teenus on saadaval erinevates riikides. Kui teie nutitelefoni ei ole ühendatud nende riikide (kus teenus on saadaval) poe asukohaga, siis ei saa äppi alla laadida.

Teenuse kasutamine

Kahjuks ei saa teie parkimistehingut praeguses etapis muuta. Sel juhul peate tühistama/lõpetama kehtiva tehingu ning seejärel tegema uue tehingu õige parkla valikuga. Vastasel juhul võite saada parkimistrahvi teate.

Olen saanud parkimistrahvi teate.

Flowbird ei vastuta selle eest, kui te saate parkimistrahvi teate.

Palun kontrollige alati, et teie parkimistehing oleks kinnitatud ja/või et see on teie Whoosh konto tehinguajaloos kirjas. Peate kontrollima, et kõik teie poolt parkimisseansi jaoks sisestatud andmed ja teave (auto number ja asukohakood) oleksid kehtivad. Kui te saate trahvi teate ja arvate, et teie parkimistehing oli õigesti sisestatud, siis Teil on õigus parkimisoperaatorile teha vaie. Te peate esitama tõendid/üksikasjad kehtinud parkimistehingu kohta, mille tegite parkimiseks.

Kui olete valinud e-maili teatise suvandi, saate oma parkimistehingut kinnitava e-maili. Kui te ei ole valinud e-posti teatist, saate kinnitada, kontrollides oma tasulise parkimise tehingut kehtivate tehingute jaotises. Ei saa eeldada, et tehing on kinnitatud või korrektselt sisestatud, kui te seda üle ei kontrolli. Kui teie parkimistehing on möödunud, kuvatakse teie parkimismakse teie tehinguajaloo jaotises.

Kui olete valinud suvandiks saada SMS-sõnumi, et teavitada teid parkimisseansi aegumisest, saadetakse teile SMS-sõnum, mis teavitab teid aegumise ajast/kuupäevast.

Jah, teie kontol/ajaloo lehel saate valida ja eksportida tasulise parkimise seansi tehingud.

Kontakt

Ettepanek,
või vajad abi?

Flowbird tugiteenuse
meeskond on siin aitamaks Teid,
et teha parkimine lihtsamaks!

AppIcon

Hankige Flowbird iOS-i või Androidi jaoks

Skip to content